close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

מהי הדרך הטובה לשמור על תשמישי קדושה ?

מערכת שורשיג אב, תשפא22/07/2021

רבים מחזיקים אוסף מרשים של תשמישי קדושה שעברו בירושה מדור לדור או נרכשו בסכום גבוה. האתגר הוא לשמור על תשמישי הקדושה במקום בטוח במיוחד אם הם בעלי ערך כספי גבוה או ערך רגשי

תגיות:
קיימת אופציה לשמירה על תשמישי קדושה בכספת הביתית, אך זו לא בהכרח מספקת את רמת האבטחה הגבוהה אשר נדרשת ותכולתה עשויה להתגלגל לידיים זרות היות ובבית קשה לשמור מסביב לשעון על הכספת. יתכן שיהיה מי שימצא את מקום המסתור ויצליח לפרוץ אותה.

אופציה נוספת היא לשמור על תשמישי קדושה בכספת בנקאית אך במקרה זו יתכנו קשיים שונים בשל המגבלות שמציבים הבנקים בשנים האחרונות וצמצום ניכר בהיקף הפעילות בכל הנוגע לכספות. כספת בבנק ניתן לפקוד רק מספר פעמים קבוע בשנה ובשעות הפעילות של הבנק והאבטחה אף היא בשעות הפעילות של הסניף.

מה נשאר לעשות? לפנות
לחדרי כספות פרטיים. אלה הם מתחמים בבעלות פרטים המתוכננים על פי הסטנדרטים הגבוהים ביותר בענף ומציעים שירות לקוחות אדיב, אבטחה מתקדמת, סוגים שונים של כספות לאחסון בטוח של תשמישי קדושה וביקורים ללא מגבלה.

מהם היתרונות של חדרי כספות פרטיים וכיצד לבחור את חדר הכספות הנכון עבור תשמישי קדושה?

מערך אבטחה מקיף לתשמישי הקדושה
במתחם כספות מחברים בין אבטחה אנושית לאבטחה באמצעים טכנולוגים משוכללים. שומר חמוש שנבחר בקפידה מגן על המתחם מסביב לשעון לאחר שעבר מיון קפדני ובדיקת פוליגרף ואימונים מתאימים לשיפור הביצועים. כמו כן, הכניסה לכספת מותנית במעבר של מספר שלבי ביקורת ופיקוח קפדניים כמו כניסה המבוססת על סריקת תווי הפנים בהתבסס על צילום של בעל הכספת שבוצע מראש. בנוסף - כניסה עם כרטיס קרבה חכם ועוד.

על מנת לשמור היטב את הפריטים האישיים היקרים אשר מאוחסנים בכספת ולמנוע נזק ממפגעים שונים, המתחם מחובר למערכת זיהוי מפגעים שיכולה להתריע ולנעול את הכספות במקרה של חשש מפני נזקי מזג אוויר ונזקי סביבה, קידוח או פוטנציאל פריצה.
היא גם מחוברת למוקדי אבטחה נוספים לצורך גיבוי כך שבמידה ועולה חשש לפריצה או בעיה – מוקדים נוספים נכנסים לפעולה!
הכי חשוב שתהיה אבטחה גבוהה ככל שניתן על מנת שתדעו שתשמישי הקדושה שלכם בידיים הטובות ביותר.

הגודל קובע – התאמה אישית לפי הצורך
מוזמנים לבחור את הכספת במתחם כספות פרטי בגודל המתאים לפי תכולת הפריטים שתרצו להפקיד בכספת.
במתחמי כספות מגוון רחב של גדלים וכספות העשויות מהחומרים העמידים ביותר העומדים בתקנים המחמירים ביותר.

אפשר למצוא כספות גדולות במיוחד או יחסית קטנות ולהחליט האם לשכור כספת לתשמישי קדושה אחת או לפצל את הפריטים בין מספר כספות. כדאי לבחור על פי המידה ולבחון שאכן היא מתאימה מבחינת רוחב ועומק לפריטים שעתידים להיות מאוחסנים בכספת.
לרוב הכספות מקוטלגות לפי מידות של סמול, מדיום ולארג' כשיש להבחין בין מידות תא הכספת ובין מידות התיבה הנשלפת ויש לבדוק אם הן אכן מחוזקות בפני חדירה של מים ונחשבות לחסינות מפני אש.

כספות בפריסה ארצית
נוחות היא שם המשחק וחשוב מאוד שהגישה לכספת ולתשמישי הקדושה שלכם תהיה בלתי מוגבלת ותתאפשר בכל שעה ובכל יום, לפי הצורך. כדאי לבחור כספת מאובטחת כולל ביטוח בסטנדרט בינלאומי שמוצעת במתחמי כספות במוקדים שונים ברחבי הארץ.
בדרך זו תוכלו לשכור את הכספת הקרובה ביותר למקום העבודה או למגוריכם ולהגיע לתשמישי הקדושה שלכם במהירות ובנוחות.
אל תתפשרו על הטוב ביותר. בררו לפי המלצות וסיור מקדים במתחמי הכספות האופציונאליים את המתחם הכספות הנכון עבור תשמישי הקדושה שלכם.
הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה